BŁĄD W DYDAKTYCE Przyczyny powstawania, mechanizmy, szanse dydaktyczne
Jak się uczyć przyjemnie i efektywnie? Vademecum dla uczniów klas I-III
Jak się uczyć przyjemnie i efektywnie? Vademecum dla uczniów klas IV–VIII
Jak się uczyć przyjemnie i efektywnie? Vademecum dla uczniów szkół ponadpodstawowych
Jak uczyć się na studiach? Poradnik dla studentek i studentów
Jak uczyć, by uczniowie myśleli samodzielnie? Rozwijanie krytycznego myślenia w klasie
Jak wspierać dziecko i nastolatka w samodzielnym uczeniu się? Vademecum dla rodziców uczniów
Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się? Vademecum dla nauczycieli klas I-III
Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się? Vademecum dla nauczycieli klas IV-VIII
Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się? Vademecum dla nauczycieli szkół ponadpodstawowych
Kompetencje cyfrowe uczniów w Polsce – co wiemy z badań międzynarodowych?
Młodzież w świecie pieniędzy. Wyniki badania umiejętności finansowych PISA 2022
Prace domowe. Wyniki badań dotyczących prac domowych i ich efektywności edukacyjnej
Praktyki czytelnicze polskich uczniów
Prawda czy fałsz? Wspieranie uczniów w krytycznej ocenie informacji publikowanych w internecie
Przyjmowanie perspektywy – polscy piętnastolatkowie w badaniu PISA